Treść strony - 9 Kredeczki z zeróweczki
Ja i ty to my
Każda Kredeczka:
- aktywnie słucha wiersza, zwracając uwagę na występujące w nim zwroty grzecznościowe;
- kojarzy kolor kartki z odpowiednim zwrotem codziennej aktywności;
- interesuje się wyrazami w formie pisanej;
- określa położenie przedmiotu w przestrzeni;
- wskazuje kierunek, z którego pochodzi dźwięk;
- odczuwa przynależność do grupy przedszkolnej;
- dokonuje krótkiej autoprezentacji na forum grupy;
- dokonuje analizy i syntezy sylabowej imion;
- przelicza litery w zapisie swojego imienia;
- wykazuje kreatywność podczas wykonywania pracy plastycznej;
- orientuje się w schemacie własnego ciała;
- współpracuje z rówieśnikami podczas zabawy;
- określa podobieństwa i różnice w wyglądzie ludzi;
- opisuje własny wygląd, wymieniając cechy indywidualne oraz podobieństwo do członków rodziny;
- nawiązuje relacje podczas zabawy ruchowej;
- orientuje się w schemacie własnego ciała;
- doskonali sprawność ręki wiodącej;
- nazywa części głowy;
- buduje proste wypowiedzi, wnioskuje;
- wie, jaką funkcję pełni dyżurny;
- wspólnie z rówieśnikami opracowuje zakres zadań dyżurnych i przyporządkowuje do nich symbole graficzne;
- doskonali percepcję wzrokową;
- rozpoznaje i nazywa kolory oraz kształty;
- wskazuje właściwe i niewłaściwe zachowania bohaterów opowiadania;
- ma świadomość, że nasze zachowania mogą wywoływać emocje przyjemne i nieprzyjemne;
- rozumie, jak ważne jest przestrzeganie zasad w grupie.