Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Przejście do sekcji:

Przejście do sekcji

Treść strony - 9 Kredeczki z zeróweczki

  • p

Ja i ty to my

Każda Kredeczka:

  • aktywnie słucha wiersza, zwracając uwagę na występujące w nim zwroty grzecznościowe;
  • kojarzy kolor kartki z odpowiednim zwrotem codziennej aktywności;
  • interesuje się wyrazami w formie pisanej;
  • określa położenie przedmiotu w przestrzeni;
  • wskazuje kierunek, z którego pochodzi dźwięk;
  • odczuwa przynależność do grupy przedszkolnej;
  • dokonuje krótkiej autoprezentacji na forum grupy;
  • dokonuje analizy i syntezy sylabowej imion;
  • przelicza litery w zapisie swojego imienia;
  • wykazuje kreatywność podczas wykonywania pracy plastycznej;
  • orientuje się w schemacie własnego ciała;
  • współpracuje z rówieśnikami podczas zabawy;
  • określa podobieństwa i różnice w wyglądzie ludzi;
  • opisuje własny wygląd, wymieniając cechy indywidualne oraz podobieństwo do członków rodziny;
  • nawiązuje relacje podczas zabawy ruchowej;
  • orientuje się w schemacie własnego ciała;
  • doskonali sprawność ręki wiodącej;
  • nazywa części głowy;
  • buduje proste wypowiedzi, wnioskuje;
  • wie, jaką funkcję pełni dyżurny;
  • wspólnie z rówieśnikami opracowuje zakres zadań dyżurnych i przyporządkowuje do nich symbole graficzne;
  • doskonali percepcję wzrokową;
  • rozpoznaje i nazywa kolory oraz kształty;
  • wskazuje właściwe i niewłaściwe zachowania bohaterów opowiadania;
  • ma świadomość, że nasze zachowania mogą wywoływać emocje przyjemne i nieprzyjemne;
  • rozumie, jak ważne jest przestrzeganie zasad w grupie.