Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Przejście do sekcji:

Przejście do sekcji

Treść strony - 11 Słoneczka

  • wiosna na wsi

Wiosna na wsi

 

CZAS REALIZACJI: 08.04-12.04.2024

 

 

ᐈ Field trip stock cliparts, Royalty Free school trip illustrations ...

 

 

 

We wtorek 9 kwietnia jedziemy na wycieczkę

do Modlina Twierdzy na przedstawienie.

 

 

 

Godzina dostępności w tym tygodniu będzie do dyspozycji dla dzieci.

W tym tygodniu każde Słoneczko:

  • w parach wita się paluszkami, a potem całymi dłońmi,
  • określa, w jakim jest nastroju,
  • dzieli nazwę obrazka na sylaby lub głoski,
  • wypowiada się na temat opowiadania,
  • ustawia się przy odpowiedniej szarfie,
  • rozpoznaje i nazywa literę f, F: małą i wielką, drukowaną i pisaną,
  • odpowiednio reaguje na wypowiedziane hasło,
  • uważnie słucha piosenki,
  • tworzy wyraz z podanych liter,
  • nazywa część ciała, której dotknęło piórko,
  • kończy rozpoczęte zdania,
  • bawi się z innymi,
  • samodzielnie wykonuje codzienne czynności,
  • nazywa zwierzęta i ich dzieci przedstawione na zdjęciach,
  • dobiera zwierzęta w rodziny zgodnie z ich gatunkiem,
  • pisze po śladach i samodzielnie,
  • określa, który przedmiot jest cięższy, a który lżejszy,
  • aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach gimnastycznych,
  • spaceruje w okolicy przedszkola,
  • naśladuje ruchy prezentowane przez nauczyciela,
  • szuka par obrazków zwierząt,
  • czyta nazwy zwierząt, wskazuje dorosłe zwierzęta i ich dzieci,
  • kończy rozpoczęte zdania,
  • podejmuje swobodne zabawy,
  • podaje słowo rozpoczynające się wskazaną głoską,
  • czyta zdania, zaznacza zdania prawdziwe,
  • wykonuje układ ruchowy do piosenki,
  • wie, jak wyglądała praca rolnika kiedyś, a jak wygląda dziś,
  • przestrzega ustalonych zasad,
  • układa zadania do obrazków,
  • zbiera klocki do szarfy w odpowiednim kolorze,
  • dopowiada głosy wydawane przez zwierzęta,
  • uzupełnia wyrazy brakującymi literami,
  • aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach gimnastycznych,
  • układa historyjkę obrazkową,
  • klaszcze w dłonie partnera,
  • łączy motki wełny z drutami o takich samych kodach,
  • tańczy w partnerem pod rękę,
  • buduje z klocków,
  • zauważa, że różnice między ludźmi mogą być przyczyną zazdrości,
  • wykonuje pracę plastyczną,
  • ustawia się gęsiego z dziećmi, które mają ten sam kolor szarf,
  • zgodnie pracuje z pozostałymi członkami zespołu,
  • przestrzega ustalonych zasad,
  • rytmicznie porusza się przy muzyce,
  • zaznacza na rysunku poznane litery i cyfry.

Wróć