Treść strony - Pszczółki
”Zwierzęta w gospodarstwie i nasi pupile”
Pszczółka:
- poznaje świat zwierząt
-
potrafi rozwiązać zagadkę słuchową
-
nazywa i rozpoznaje psa na obrazku i po odgłosach
-
potrafi odnaleźć w sali ukryte obrazki psa
-
umie wskazać najmniejszego i największego psa
-
podejmuje próbę odwzorowania serii od największego do najmniejszego oraz od najmniejszego do największego
-
wie czego potrzebuje pies do życia (schronienia, pożywienia, opieki)
-
potrafi wskazać potrzebne rzeczy do opieki nad psem
-
rozumie, że psem należy się opiekować
-
rozwija orientację w schemacie własnego ciała
-
potrafi czerpać radości ze wspólnej zabawy
-
potrafi wskazać potrzebne rzeczy do opieki nad kotem
-
nazywa i rozpoznaje kota
-
wskazuje dużego i małego kota
-
potrafi posługiwać się określeniami położenia przedmiotów w przestrzeni: nad, pod
-
potrafi ułożyć kotki od najmniejszego do największego lub odwrotnie
-
nazywa zwierzęta żyjące w gospodarstwie
-
potrafi w skupieniu słuchać utwór literacki
-
wypowiada się na temat wysłuchanego utworu
-
rozumie , że zwierze potrzebuje człowieka aby o niego zadbał
-
wchodzi w rolę w czasie zabawy ruchowej, naśladuje zwierzęta poprzez ruchy i gesty
-
potrafi szybko zareagować na sygnał nauczyciela
-
umie lepić z plasteliny
-
wzbogaca słownik o nazwy zwierząt i ich młodych
-
łączy młode osobniki z dorosłymi
-
poznaje jak nazywają się młode osobniki
-
potrafi współdziałać z dziećmi podczas zabaw ruchowych
-
potrafi odcisnąć dłoń zamoczoną w farbie na kartce
-
uzupełnia pracę o brakujące elementy: dziób, oczy, nogi
-
potrafi nazwać co powstało z pracy
- śpiewa piosenki.
ZRÓB TO SAM:
Pszczółko rozpoznaj, wskaż i nazwij w jakim kolorze jet kotek