Treść strony - 8 Sówki
Prawa dziecka
Godzina dostępności w tym tygodniu do dyspozycji dzieci.
Każda Sówka:
- określa swoje cechy charakteru oraz zainteresowania;
- poprawnie formułuje swoje wypowiedzi;
- ćwiczy koncentrację wzrokową, ruchową oraz słuchową;
- integruje się z rówieśnikami;
- obdarza uwagą inne dzieci;
- stymuluje zmysł słuchu;
- odtwarza ruchy i gesty;
- dostrzega różnice w wyglądzie dzieci różnego pochodzenia;
- utrwala wiadomości na temat specyfiki wybranych kontynentów;
- dzieli wyrazy na sylaby;
- interesuję się literą „h”;
- wymienia wyrazy z literą „h”;
- składa obrazki z części;
- wyszukuje wyrazy zawierające literę „h”;
- kształtuje motorykę małą;
- rozróżnia głoski w wyrazach;
- wie, jakie prawa mają dzieci na całym świecie;
- kształtuje postawy szacunku wobec siebie oraz innych;
- bierze aktywny udział w zabawach ruchowych;
- czyta obrazy, wyodrębnia ich elementy;
- dopasowuje przedmiot do figury geometrycznej;
- określa kształty różnych przedmiotów rozwija wyobraźnię;
- układa wzory z figur geometrycznych;
- przelicza w dostępnym zakresie;
- rozwija wyobraźnię i myślenie abstrakcyjne;
- zna figury geometryczne;
- zauważa różnice w warunkach życia dzieci na innych kontynentach;
- wie, że nie wszędzie prawa dzieci są przestrzegane;
- wie, gdzie należy zgłosić się o pomoc;
- zwraca uwagę na potrzeby innych dzieci;
- rozpoznaje tradycyjne domy dzieci z różnych stron świata.