Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Przejście do sekcji:

Przejście do sekcji

Treść strony - 9 Kangurki

  • wiosna

Na tropach Wiosny

Każdy Kangurek:

wypowiada się na temat zjawisk związanych ze zmianą por roku: zima i wiosna

zna tradycje i obyczaje dotyczące pożegnania zimy i powitania wiosny

wymienia zwiastuny wiosny

przypisuje symbole do poszczegolnych zjawisk atmosfercznych 

wyjaśnia znaczenie przysłowia „w marcu jak w garncu” oraz powiedzenia „ubrać się na cebulę”

zakłada i prowadzi kalendarz pogody, systematycznie obserwuje pogodę, wyniki obserwacji zapisuje za pomocą symboli

wie, czym zajmuje się telewizyjny prezenter pogody

wymienia elementy budowy kwiatu

nazywa narzędzia ogrodnicze i związane z nimi prace ogrodowe

układa historyjkę obrazkową przedstawiającą rozwoj tulipana

interesuje się czytaniem, zna litery „c”, „C”

odczytuje sylaby zbudowane z poznanych liter

uczestniczy w zakładaniu uprawy roślin

porownuje liczebność zbiorow, używając symboli matematycznych =, <, >

bierze udział w akcji Światowy Dzień Zespołu Downa

uczestniczy w pochodzie z okazji powitania Wiosny.