Treść strony - 4 Biedronki
Wiosna w pełni
Każda „Biedronka ” powinna:
znać aktualną porę roku
dostrzegać wiosnę w przyrodzie w świecie roślin i zwierząt
obserwować rozwijającą się przyrodę i zachwycać się nią
wypowiadać się na temat swoich przeżyć związanych z zachwytem nad wiosną
nazywać wiosenne kwiaty tj.stokrotki,konwalie,irysy,szafirki,liliowce itd.
interesować się życiem owadów i ptaków wiosną na łące, w sadzie, na polu, w ogrodzie
znać warunki potrzebne roślinom do życia
i wiedzieć na czym polega praca ogrodnika
poznawać wygląd,nazwę i cechy charakterystyczne niektórych owadów:biedronek,motyli,pszczółek,ważek, zwierząt:bociana,żabki,kreta
znać znaczenie powiedzenia „pracowity jak pszczoła”
dowiedzieć się jak powstaje miód
poznawać nazwy niektórych kwiatów łąkowych:koniczynka, rumianek,mak
wiedzieć jakie ogromne znaczenie dla roślin, zwierząt i ludzi ma wiosenny deszcz
aktywnie uczestniczyć w zabawach ruchowych ze wszystkimi dziećmi
uczyć się nowych piosenek, wierszy
uważnie słuchać czytanych przez osoby dorosłe opowiadań i książeczek
próbować układać proste historyjki obrazkowe
tworzyć zbiory równoliczne i przeliczać elementy zbioru w zakresie 5- ciu i więcej
eksperymentować z użyciem farby i wody
wykonywać prace plastyczne wg własnych pomysłów i według instrukcji nauczyciela
Współpraca z rodzicami - ewentualne kontakty wg potrzeb
Godziny dostępności:
Poniedziałek
godz.06:30 – 07:00
Wtorek
godz.06:30 – 07:00