Treść strony - 9 Kredeczki z zeróweczki
Wiosenne barwy i dźwięki
Godziny dostępności:
p. Magda- wtorek, środa 11:30-12:00
Każda Kredeczka:
z pomocą obrazków uczy się wiersza na pamięć, recytuje go;
posługuje się pojęciami dotyczącymi zjawisk przyrodniczych;
nazywa rośliny kwitnące późną wiosną;
bierze udział w eksperymentach językowych;
rozpoznaje późnowiosenne kwiaty poznane na zajęciach;
wykonuje ćwiczenia oddechowe;
interesuje się czytaniem;
odczytuje poznane wyrazy;
rozwiązuje zagadki;
rozpoznaje przedmioty na obrazku;
wyodrębnia głoski w wyrazach, tworzy schematy głoskowe wyrazów;
interesuje się czytaniem, zna litery „ł”, „Ł”;
odczytuje krótkie zdania utworzone z poznanych liter;
naśladuje ruchem czynności związane z wiosennymi pracami w ogródku;
bierze udział w eksperymentach językowych;
odczytuje sylaby zbudowane z poznanych liter;
rozpoznaje zwierzęta łąkowe, opisuje ich wygląd;
rozpoznaje dźwięki wydawane przez zwierzęta łąkowe;
podejmuje samodzielną aktywność poznawczą;
opisuje wygląd biedronki;
przelicza elementy zbioru, dolicza do wskazanej liczby;
rozwija myślenie przyczynowo-skutkowe;
posługuje się pojęciami dotyczącymi zjawisk
przyrodniczych;
zna etapy rozwoju owada na przykładzie motyla;
zna budowę owada na przykładzie motyla;
dostrzega zjawisko symetrii;
swobodnie porusza się przy muzyce;
układa historyjki obrazkowe o cyklu rozwojowym owadów zgodnie z kolejnością zdarzeń;
bierze udział w eksperymentach plastycznych;
z uwagą słucha wiersza;
rozpoznaje ptaki łąk;
zbiera informacje na temat ptaków mieszkających, żerujących na łąkach;
rozróżnia wybrane ptaki po śpiewie;
rozróżnia stronę lewą i prawą;
interesuje się czytaniem;
eksperymentuje głosem.