Treść strony - Smerfy
Wiosna tuż-tuż
Każdy Smerf powinien:
-wymieniać i wskazywać charakterystyczne, pierwsze oznaki wiosny;
-wiedzieć na czym polega praca rolnika;
-podać nazwy narzędzi oraz maszyn wykorzystywanych przez rolnika do pracy;
-wyjaśnić własnymi słowami znaczenie pojęć siać, sadzić;
-wiedzieć jaka jest możliwość innego wykorzystania materiałów odpadowych;
-rozumieć określenie: kwiaty pod ochroną;
-znać wiosenne kwiaty: krokusy, sasanki, przebiśniegi, pierwiosnki, tulipany;
-znać i rozumieć znaczenie powiedzenia "W marcu jak w garncu";
-samodzielnie założyć hodowlę ,wyodrębniać fazy rozwoju rośliny na podstawie założonej hodowli;
-prawidłowo rozpoznawać i nazywać literę „j”, określać położenie głoski „j” w wyrazach, wyszukiwać literę „j” w tekście.