Treść strony - 9 Kangurki
Na tropach Wiosny
Każdy Kangurek:
wypowiada się na temat zjawisk związanych ze zmianą por roku: zima i wiosna
zna tradycje i obyczaje dotyczące pożegnania zimy i powitania wiosny
wymienia zwiastuny wiosny
przypisuje symbole do poszczegolnych zjawisk atmosfercznych
wyjaśnia znaczenie przysłowia „w marcu jak w garncu” oraz powiedzenia „ubrać się na cebulę”
zakłada i prowadzi kalendarz pogody, systematycznie obserwuje pogodę, wyniki obserwacji zapisuje za pomocą symboli
wie, czym zajmuje się telewizyjny prezenter pogody
wymienia elementy budowy kwiatu
nazywa narzędzia ogrodnicze i związane z nimi prace ogrodowe
układa historyjkę obrazkową przedstawiającą rozwoj tulipana
interesuje się czytaniem, zna litery „c”, „C”
odczytuje sylaby zbudowane z poznanych liter
uczestniczy w zakładaniu uprawy roślin
porownuje liczebność zbiorow, używając symboli matematycznych =, <, >
bierze udział w akcji Światowy Dzień Zespołu Downa
uczestniczy w pochodzie z okazji powitania Wiosny.