Treść strony - 11 Nutki
Na majowej łące.
Każda Nutka:
-
wie, czym charakteryzuje się łąka;
-
zna i nazywa zwierzęta zamieszkujące łąki;
-
zapamiętuje kilka nazw kwiatów i roślin późnowiosennych;
-
zna nazwy i przeznaczenie podstawowych narzędzi ogrodniczych;
-
wie, jak zbudowany jest motyl, w jakim środowisku można go spotkać, dostrzega różnorodność tych owadów;
-
wie, dlaczego pszczoły są użyteczne;
-
poznaje zawód pszczelarza;
-
bierze udział w konstruowaniu gry planszowej – ściganki;
-
układa i opowiada historyjkę obrazkową dotyczącą cyklu rozwojowego motyla i żaby;
-
stosuje poznane pojęcia, w tym nazwy poszczególnych stadiów rozwoju;
-
wychwytuje i kontynuuje regularności w układanych rytmach oraz przekłada te regularności na inne reprezentacje;
-
interesuje się czytaniem, zna litery „ł”, „Ł”
-
odczytuje sylaby otwarte i zamknięte zbudowane z poznanych liter;
-
dostrzega symetrię w wykonywanych pracach i zadaniach graficznych
-
rozpoznaje gniazda wybranych ptaków
-
z uwagą wysłuchuje i naśladuje ptasie odgłosy
-
tworzy kreatywną pracę plastyczną
-
kontynuuje regularności w układanych szlaczkach
-
dodaje na konkretach w zakresie 10
-
jest kreatywny, tworząc prace plastyczne związane z tematyką