Treść strony - 13 Delfinki
Ekologia wokół nas.
Każdy Delfinek :
-
rozpoznaje zachowania proekologiczne i zachowania szkodzące środowisku:
-
zna zasady selektywnej zbiórki odpadów
-
rozumie pojęcia ,,ekologia’’, ,,ekolog”;
-
przyporządkowuje odpady do odpowiednich pojemników do segregacji;
-
przedstawia zasady segregowania śmieci;
-
ma świadomość, że większość ,,śmieci’’ można powtórnie wykorzystać;
-
zna kolory pojemników na śmieci i umie dopasować do nich odpady;
-
wskazuje zachowania niszczące otoczenie przyrodnicze;
-
zna słowa i melodie piosenki ,,Dbaj o ziemię”
-
aktywnie uczestniczy w zabawach badawczych;
-
dokonuje analizy i syntezy wyrazów;
-
wyodrębnia głoski w wyrazach, tworzy schematy głoskowe wyrazów;
-
czyta obrazy i nazywa symbole;
-
wykonuje dodawanie i odejmowanie w zakresie dziesięć i więcej;
-
posługuje się znakami,,<’’, ,,>’’;
-
zna pojęcia ,,więcej / mniej” i umie je zastosować;
-
układa proste zadania tekstowe”
-
zna zdrowe produkty żywnościowe;
-
klasyfikować przedmioty według podanej cechy
wiedzieć, że trzeba oszczędzać prąd; -
tworzy kreatywne zabawy z wykorzystaniem makulatury;
-
zna oznaczenia ekologiczne z opakowań;
-
wykonuje kreatywne prace plastyczne z materiału recyklingowego;
-
posługuje się liczebnikami głównymi i porządkowymi;
-
słucha czytanego tekstu i odpowiada na pytania dotyczące jego treści.
Zrób to sam
Zachęcam do wykonania fantastycznych zabawek z recyklingu.
https://domowa.edu.pl/wp-content/uploads/2017/10/%C5%9Bmieci1.jpg