Treść strony - 9 Kredeczki z zeróweczki
Dbamy o bezpieczeństwo
Godzina dostępności:
p. Magda- wtorek 11.30- 12:00
p. Dorota- wtorek 11:00-11:30
Każda Kredeczka:
- uważnie słucha tekstu i wypowiada się na jego temat;
- zna swój adres i zasady bezpiecznego posługiwania się nim;
- zna nazwę ulicy, przy której mieszka, wie, komu może tę informację przekazać;
- interesuje się czytaniem, zna litery „d”, „D”;
- wyodrębnia głoski w wyrazach, tworzy schematy głoskowe wyrazów;
- dzieli wyrazy na sylaby, wyodrębnia głoski w nagłosie;
- wyodrębnia głoski w wyrazach, tworzy schematy głoskowe wyrazów;
- dzieli wyrazy na sylaby, wyodrębnia głoski w nagłosie;
- opowiada na podstawie historyjki obrazkowej;
- wie, że każde działanie ma jakieś skutki;
- przewiduje skutki działań, wskazuje zmiany nieodwracalne i odwracalne;
- zna numer alarmowy 112 – wie, że służy do wzywania pomocy;
- zna rolę służb ratowniczych i ma zaufanie do ich przedstawicieli;
- rozpoznaje cyfry oznaczające liczby;
- rozpoznaje odgłosy;
- samodzielnie rozpoznaje, kontynuuje i odtwarza rytm;
- rozpoznaje podstawowe znaki drogowe;
- klasyfikuje znaki na ostrzegawcze, nakazu, zakazu i informacyjne;
- rozumie pojęcie liczby cztery, zna cyfrę oznaczającą tę liczbę;
- przelicza elementy w zbiorach;
- odwzorowuje liczbę elementów zbioru;
- posługuje się liczebnikami głównymi i porządkowymi w zabawie;
- kreśli cyfrę 4.
We wtorek 31.10 będziemy obchodzić dzień dyni.