Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Przejście do sekcji:

Przejście do sekcji

Treść strony - 9 Kredeczki z zeróweczki

  • teatr

W świecie teatru

W tym tygodniu godzina dostępności będzie przeznaczona dla dzieci.

Każda Kredeczka:

  • współtworzy mapę myśli;
  • słucha tekstu literackiego, odpowiada na pytania do tekstu;
  • prezentuje swoje rozumienie tekstu;
  • odróżnia fikcję od rzeczywistości;
  • zna zawody związane z teatrem;
  • reaguje na sygnał dźwiękowy w ustalony sposób;
  • konstruuje kliszę filmową;
  • układa w kolejności historyjkę obrazkową;
  • wie, jak należy zachować się w teatrze;
  • wycina po linii;
  • wymienia różne rodzaje teatrów;
  • poszukuje informacji na tematach różnych form teatralnych;
  • prezentuje swoje doświadczenia dotyczące teatru;
  • naśladuje ludzi;
  • porozumiewa się z dziećmi za pomocą komunikatów pozawerbalnych;
  • dokonuje analizy i syntezy głoskowej;
  • interesuje się czytaniem, zna litery „y”, „Y”;
  • czyta krótkie teksty wyrazowo-obrazkowe;
  • rozwiązuje rebusy;
  • tworzy liczbę mnogą, dodając głoskę „y”;
  • czyta sylaby, wyrazy z poznanych liter;
  • rozpoznaje literę „y” wśród innych liter;
  • zna litery „y”, „Y”, wysłuchuje głoskę „y” w prostych  fonetycznie słowach;
  • rozumie określenia „mniej niż…”, „więcej niż…”;
  • rozpoznaje cyfry od 1 do 5;
  • wie, jakie informacje znajdują się na zaproszeniu teatralnym;
  • tworzy projekt zaproszenia do teatru;
  • nazywa lalki teatralne: marionetkę, pacynkę, kukiełkę;
  • dodaje i odejmuje w zakresie 5;
  • układa samodzielnie proste zadania tekstowe;
  • wskazuje rękę lewą i prawą;
  • wykonuje dodawanie w czasie zabawy, liczy obiekty, odróżnia liczenie błędne od poprawnego;
  • poprawnie używa liczebników porządkowych;
  • stosuje poprawnie znaki „+”, „=” w zadaniach;
  • przyporządkowuje działania do ilustracji.

W tym tygodniu nasze "Kredeczki z zeróweczki" będą brały udział w zabawach andrzejkowych.

Wróć