Treść strony - 9 Kredeczki z zeróweczki
W świecie teatru
W tym tygodniu godzina dostępności będzie przeznaczona dla dzieci.
Każda Kredeczka:
- współtworzy mapę myśli;
- słucha tekstu literackiego, odpowiada na pytania do tekstu;
- prezentuje swoje rozumienie tekstu;
- odróżnia fikcję od rzeczywistości;
- zna zawody związane z teatrem;
- reaguje na sygnał dźwiękowy w ustalony sposób;
- konstruuje kliszę filmową;
- układa w kolejności historyjkę obrazkową;
- wie, jak należy zachować się w teatrze;
- wycina po linii;
- wymienia różne rodzaje teatrów;
- poszukuje informacji na tematach różnych form teatralnych;
- prezentuje swoje doświadczenia dotyczące teatru;
- naśladuje ludzi;
- porozumiewa się z dziećmi za pomocą komunikatów pozawerbalnych;
- dokonuje analizy i syntezy głoskowej;
- interesuje się czytaniem, zna litery „y”, „Y”;
- czyta krótkie teksty wyrazowo-obrazkowe;
- rozwiązuje rebusy;
- tworzy liczbę mnogą, dodając głoskę „y”;
- czyta sylaby, wyrazy z poznanych liter;
- rozpoznaje literę „y” wśród innych liter;
- zna litery „y”, „Y”, wysłuchuje głoskę „y” w prostych fonetycznie słowach;
- rozumie określenia „mniej niż…”, „więcej niż…”;
- rozpoznaje cyfry od 1 do 5;
- wie, jakie informacje znajdują się na zaproszeniu teatralnym;
- tworzy projekt zaproszenia do teatru;
- nazywa lalki teatralne: marionetkę, pacynkę, kukiełkę;
- dodaje i odejmuje w zakresie 5;
- układa samodzielnie proste zadania tekstowe;
- wskazuje rękę lewą i prawą;
- wykonuje dodawanie w czasie zabawy, liczy obiekty, odróżnia liczenie błędne od poprawnego;
- poprawnie używa liczebników porządkowych;
- stosuje poprawnie znaki „+”, „=” w zadaniach;
- przyporządkowuje działania do ilustracji.
W tym tygodniu nasze "Kredeczki z zeróweczki" będą brały udział w zabawach andrzejkowych.