Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Przejście do sekcji:

Przejście do sekcji

Treść strony - 10 Pszczólki

  • wiosna

Na tropach wiosny

Każda Pszczółka:

- zna następstwo pór roku, wymienia pory roku w kolejności,

- zna zwyczaje związane z pożegnaniem zimy i powitaniem wiosny,

- bierze udział w tradycyjnych zabawach ze śpiewem związanych z powitaniem wiosny,

- bierze udział w Światowym Dniu Zespołu Downa - Dzień Kolorowej Skarpetki,

- wie, dlaczego nosimy dwie różne skarpetki,

- wymienia nazwy miesięcy,

- rozwiązuje zagadki dotyczące składników pogody, nazywa poszczególne składniki pogody,

- zna symbole przedstawiające zjawiska pogodowe,

- wyjaśnia znaczenie przysłowia „w marcu jak w garncu” oraz powiedzenia „ubrać się na cebulę”,

- wie, co jest potrzebne roślinie do rozwoju i życia,

- interesuje się czytaniem, zna litery „c”, „C”,

- układa historyjkę o rozwoju fasoli i wypowiada się swobodnie na jej temat,

- wskazuje na ilustracji zwiastuny wiosny,

- odczytuje nazwy kwiatów, rozpoznaje kwiaty wiosenne,

- potrafi odnaleźć właściwe pola na podstawie podanych koordynatów,

- potrafi stworzyć kod offline uwzględniający podane warunki.