Treść strony - 10 Pszczólki
Na tropach wiosny
Każda Pszczółka:
- zna następstwo pór roku, wymienia pory roku w kolejności,
- zna zwyczaje związane z pożegnaniem zimy i powitaniem wiosny,
- bierze udział w tradycyjnych zabawach ze śpiewem związanych z powitaniem wiosny,
- bierze udział w Światowym Dniu Zespołu Downa - Dzień Kolorowej Skarpetki,
- wie, dlaczego nosimy dwie różne skarpetki,
- wymienia nazwy miesięcy,
- rozwiązuje zagadki dotyczące składników pogody, nazywa poszczególne składniki pogody,
- zna symbole przedstawiające zjawiska pogodowe,
- wyjaśnia znaczenie przysłowia „w marcu jak w garncu” oraz powiedzenia „ubrać się na cebulę”,
- wie, co jest potrzebne roślinie do rozwoju i życia,
- interesuje się czytaniem, zna litery „c”, „C”,
- układa historyjkę o rozwoju fasoli i wypowiada się swobodnie na jej temat,
- wskazuje na ilustracji zwiastuny wiosny,
- odczytuje nazwy kwiatów, rozpoznaje kwiaty wiosenne,
- potrafi odnaleźć właściwe pola na podstawie podanych koordynatów,
- potrafi stworzyć kod offline uwzględniający podane warunki.