Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Przejście do sekcji:

Przejście do sekcji

Treść strony - 11 Słoneczka

  • deszcz

A deszcz pada i pada…

 

CZAS REALIZACJI: 30.10-03.11.2023

 

W tym tygodniu będziemy obchodzić :

"Dzień Dyni", "Przerwę na czytanie" oraz "Bal Aniołów".

 

Może być zdjęciem przedstawiającym tekst „DZIEŃ DYNI w PRZEDSZKOLU 31.10.2023 (wtorek) Bardzo proszę o przeniesienie DYNI do poniedziałku 30.10. 31.10 (wtorek) Dzieci przychodzą ubrane w kolorze pomarańczowym bądź przebrane za dynie”

Brak opisu.

 

 

 

 

Może być zdjęciem przedstawiającym tekst „Bal Aniołów 02.11 (czwartek) dzieci przychodzą ubrane w kolorze białym bądź przebranie za Anioły”

 

W tym tygodniu każde Słoneczko:

  • określa, w jakim jest nastroju,
  • samodzielnie wykonuje instrument – pomoc muzyczną,
  • aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach,
  • wypowiada się na temat wysłuchanego wiersza,
  • porusza się w tempie granym na tamburynie,
  • rozpoznaje i nazywa literę i: drukowaną i pisaną, małą i wielką,
  • spaceruje wokół przedszkola,
  • uważnie słucha piosenki,
  • dmucha w piórko,
  • wyodrębnia pierwsze głoski z nazw obrazków i łączy je z odpowiednimi literami,
  • kończy rozpoczęte zdania,
  • bawi się z innymi,
  • samodzielnie wykonuje codzienne czynności.
  • przenosi wodę z jednego pojemnika do drugiego,
  • pisze litery po śladach i samodzielnie,
  • rozpoznaje cyfrę 5,
  • aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach gimnastycznych,
  • celuje do obręczy woreczkiem,
  • porusza się przedstawiając taniec w deszczu,
  • przelicza liczbę dyni i kropelek na kartoniku,
  • bierze udział w obchodach z okazji „Dnia dyni”,
  • dmucha na serwetkę zgodnie z natężeniem rytmu melodii,
  • kończy rozpoczęte zdania,
  • buduje z klocków,
  • odszukuje dziecko, które trzyma kartonik z taką samą literą,
  • tłumaczy, dlaczego pada deszcz,
  • spaceruje w okolicy przedszkola,
  • gra na instrumencie,
  • rysuje krople i parasole po śladach,
  • dmucha na kulki z waty, układa krople deszczu zgodnie z usłyszaną ilością uderzeń w bębenek,
  • rozumie znaczenie stwierdzenia „Być dobrym jak Anioł”,
  • bierze udział w „Balu Aniołów”,
  • aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach,
  • wykonuje pracę plastyczną,
  • bierze udział w grze respektując jej zasady,
  • rytmicznie porusza się przy muzyce,
  • opowiada o jesiennym spacerze podczas deszczu,
  • spaceruje po sali i ustawia się zgodnie z poleceniami N.,

Zrób to sam:

W tym tygodniu zachęcam wszystkie Słoneczka do zrobinia dobrego uczynku

oraz namalowania go na kartce :)

 

ada_kl_2.jpgKonkurs "Dobre uczynki wśród nas" rozstrzygnięty! Poznaj zwycięzcówDzień Dobrych Uczynków - galeria zdjęć