Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Przejście do sekcji:

Przejście do sekcji

Treść strony - 11 Słoneczka

  • serwetka-am-33305160-sikorki-przy-karmniku-1-szt.1

Zwierzęta zimą

 

CZAS REALIZACJI: 08.01-12.01.2024

 

W tym tygodniu godzina dostępności będzie przeznaczona dla dzieci.

 

W tym tygodniu każde Słoneczko:

  • przekazuje uścisk dłoni mówiąc lub śpiewając tekst,
  • określa, w jakim jest nastroju,
  • podaje nazwy ptaków i dzieli je na sylaby,
  • wypowiada się na temat opowiadania,
  • układa karmnik z wykałaczek,
  • rozpoznaje i nazywa literę n, N,
  • przestrzega zasad podczas zabaw,
  • uważnie słucha piosenki,
  • łączy wyrazy z odpowiednimi zdjęciami,
  • wykonuje odpowiednią liczbę czynności,
  • kończy rozpoczęte zdania,
  • bawi się z innymi,
  • samodzielnie wykonuje codzienne czynności,
  • wypowiada się na temat zdjęć ptaków,
  • śpiewa zdanie od coraz wyższych dźwięków do coraz niższych,
  • pisze po śladach i samodzielnie,
  • dodaje w zakresie 7,
  • aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach gimnastycznych,
  • pokonuje trasę zbierając klocki i wrzucając je do obręczy,
  • śpiewa piosenkę,
  • dmucha na piórko umieszczone na dłoni,
  • wykonuje ruchy i naśladuje odgłosy o których mowa w opowieści,
  • podaje wynik dodawania i tworzy koło,
  • podejmuje swobodne zabawy,
  • rozwiązuje zagadkę,
  • czyta tekst z nauczycielem, pisze po śladach liter,
  • wykorzystuje małe obręcze podczas tańca,
  • wie, na czym polega praca leśniczego,
  • wyszukuje przedmiot w odpowiednim kolorze,
  • porusza się zgodnie z usłyszanych hasłem,
  • rysuje przedmiot, zwierzę lub roślinę, których nazwa rozpoczyna się podanymi sylabami,
  • nazywa zwierzęta przedstawione na tablicy demonstracyjnej,
  • wymienia zwierzęta i pokarmy znajdujące się na tablicy,
  • liczy zwierzęta, wpisuje odpowiednie liczby,
  • wie, do jakich zwierząt należą wybrane tropy,
  • prowadzi obserwacje, poszukuje odcisków łap pozostawionych przez zwierzęta,
  • skacze do szarf w odpowiednim kolorze,
  • buduje z klocków,
  • wykonuje pracę plastyczną,
  • porusza się zgodnie z tempem gry na instrumencie,
  • rozpoznaje wybrane drzewa iglaste,
  • przestrzega zasad podczas zabaw,
  • rytmicznie porusza się przy muzyce,
  • wyróżnia ostatnią głoskę w słowie i podaje słowo rozpoczynające się tą głoską,
  • powtarza pokazane ruchy.