Treść strony - 11 Słoneczka
Mamy różne charaktery
CZAS REALIZACJI: 02.04-05.04.2024
W tym tygodniu godzina dostępności będzie realizowana w ramach Dnia Otwartego tj. 03.04.2024r.
Zapraszam chętnych rodziców.
We wtorek 02.04.2024r. - bedziemy obchodzić Światowy Dzień Swiadomości Autyzmu.
W tym dniu bardzo proszę, aby dzieci były ubrane na niebiesko.
We czwartek 04.04.2024r- będziemy obchodzić dzień marchewki.
Bardzo proszę aby tego dnia dzieci były ubrane w kolorze pomarańczowym bądź
pomarańczowo- zielonym.
W tym tygodniu każde Słoneczko:
- mówi swoje imię i tworzy pajęczynę z wełny,
- określa, w jakim jest nastroju,
- odpowiednio reaguje na wypowiedziane hasło,
- aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach,
- wie co to jest autyzm, wspiera, szanuje i toleruje osoby w spektrum autyzmu,
- bierze udział w zabawach z okazji światowego dnia autyzmu,
- wypowiada się na temat wiersza,
- idzie prowadzone przez nauczyciela,
- rozpoznaje i nazywa literę ł, Ł: małą i wielką, drukowaną i pisaną,
- przestrzega ustalonych zasad,
- uważnie słucha piosenki,
- rozwiązuje zagadki,
- kończy rozpoczęte zdania,
- bawi się z innymi,
- samodzielnie wykonuje codzienne czynności,
- wypowiada się na temat wartości,
- pisze po śladach i samodzielnie,
- stosuje określenia: dłuższy, krótszy,
- odpowiednio reaguje na wypowiedziane hasła,
- aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach gimnastycznych,
- rysuje długie i krótkie linie,
- śpiewa piosenkę,
- gra na instrumencie,
- rysuje to, co jest dla niego ważne,
- idzie prowadzone przez nauczyciela,
- kończy rozpoczęte zdania,
- podejmuje swobodne zabawy,
- wykonuje działania, koloruje zgodnie z kodem,
- pokazuje wybraną emocję mimiką i gestem,
- zgodnie współdziała z rówieśnikami podczas zabaw przy muzyce,
- rozróżnia zachowania – pozytywne i negatywne,
- wykonuje określone ruchy,
- próbuje pocieszyć kolegę z pary,
- liczy klocki tworzące sylwety,
- rysuje obrazek dla dziecka, z którym jest w parze,
- bawi się z innymi,
- naśladuje ruchy nauczyciela,
- wie, że należy pomagać,
- rysuje na odpowiednich buziach właściwe miny,
- w parach naśladuje prezentowane ruchy,
- samodzielnie wykonuje codzienne czynności.