Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Przejście do sekcji:

Przejście do sekcji

Treść strony - 11 Słoneczka

  • 1

Mamy różne charaktery

 

CZAS REALIZACJI: 02.04-05.04.2024

 

 

W tym tygodniu godzina dostępności będzie realizowana w ramach Dnia Otwartego tj. 03.04.2024r.

Zapraszam chętnych rodziców.

 

We wtorek 02.04.2024r. -  bedziemy obchodzić Światowy Dzień Swiadomości Autyzmu.

W tym dniu bardzo proszę, aby dzieci  były ubrane na niebiesko.

 

We czwartek 04.04.2024r- będziemy obchodzić dzień marchewki.

Bardzo proszę aby tego dnia dzieci były ubrane w kolorze pomarańczowym bądź

pomarańczowo- zielonym.

 

W tym tygodniu każde Słoneczko:

 

  • mówi swoje imię i tworzy pajęczynę z wełny,
  • określa, w jakim jest nastroju,
  • odpowiednio reaguje na wypowiedziane hasło,
  • aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach,
  • wie co to jest autyzm, wspiera, szanuje i toleruje osoby w spektrum autyzmu,
  • bierze udział w zabawach z okazji światowego dnia autyzmu,
  • wypowiada się na temat wiersza,
  • idzie prowadzone przez nauczyciela,
  • rozpoznaje i nazywa literę ł, Ł: małą i wielką, drukowaną i pisaną,
  • przestrzega ustalonych zasad,
  • uważnie słucha piosenki,
  • rozwiązuje zagadki,
  • kończy rozpoczęte zdania,
  • bawi się z innymi,
  • samodzielnie wykonuje codzienne czynności,
  • wypowiada się na temat wartości,
  • pisze po śladach i samodzielnie,
  • stosuje określenia: dłuższy, krótszy,
  • odpowiednio reaguje na wypowiedziane hasła,
  • aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach gimnastycznych,
  • rysuje długie i krótkie linie,
  • śpiewa piosenkę,
  • gra na instrumencie,
  • rysuje to, co jest dla niego ważne,
  • idzie prowadzone przez nauczyciela,
  • kończy rozpoczęte zdania,
  • podejmuje swobodne zabawy,
  • wykonuje działania, koloruje zgodnie z kodem,
  • pokazuje wybraną emocję mimiką i gestem,
  • zgodnie współdziała z rówieśnikami podczas zabaw przy muzyce,
  • rozróżnia zachowania – pozytywne i negatywne,
  • wykonuje określone ruchy,
  • próbuje pocieszyć kolegę z pary,
  • liczy klocki tworzące sylwety,
  • rysuje obrazek dla dziecka, z którym jest w parze,
  • bawi się z innymi,
  • naśladuje ruchy nauczyciela,
  • wie, że należy pomagać,
  • rysuje na odpowiednich buziach właściwe miny,
  • w parach naśladuje prezentowane ruchy,
  • samodzielnie wykonuje codzienne czynności.