Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Przejście do sekcji:

Przejście do sekcji

Treść strony - 13 Sówki

  • 372151383_130613546792475_6221457953565570761_n

Ja, Ty to My.

Każda Sówka:

  • wie, jak ważne jest przestrzeganie zasad w grupie;

  • współpracuje z innymi podczas opracowania zasad grupowego kodeksu zachowania;

  • wskazuje właściwe i niewłaściwe zachowania bohaterów opowiadania;

  • dopasowuje obrazek do wysłuchanego tekstu;

  • wie, jaką funkcję pełni dyżurny;

  • uczestniczy w planowaniu zadań dla dyżurnych;

  • opracowuje symbole graficzne wspólnie z kolegami i koleżankami;

  • określa położenie przedmiotów w przestrzeni;

  • doskonali orientację na kartce;

  • zna znaczenie wyrazow ,,portret” i „autoportret”;

  • określa podobieństwa i różnice w wyglądzie ludzi, nazywa i wskazuje części swojego ciała, opisuje swój wygląd;

  • wypowiada się na temat treści wiersza, odpowiadając na pytania nauczyciela;

  • przelicza litery w zapisie imion;

  • określa głoskę w nagłosie swego imienia;

  • dokonuje analizy i syntezy sylabowej imion;

  • rozpoznaje pierwszą literę swojego imienia i układa ją ze sznurka według wzoru;

  • odczytuje globalnie imiona oraz zwroty grzecznościowe;

  • wypowiada się na temat treści wiersza, odpowiadając na pytania nauczyciela;

  • wykonuje autoportret farbą plakatową

Zrób to sam

Zachęcam do wykonania pracy: "Sowa".

Do wykonania pracy będzie potrzebna:

- rolka po papierze toaletowym

- papier kolorowy lub farby

- klej

 

BtNYZw8pVByiQAAAABJRU5ErkJggg==

 

Literatura polecana do czytania i oglądania z rodzicami:

 

Oscar Brenifier „Ja, co to takiego?”, tłum. Magdalena Kamińska-Maurugeon, Wydawnictwo Zakamarki, Poznań 2014 [seria „Dzieci Filozofują”].

Irena Suchorzewska „Na pewno nie!” i inne wiersze [w:] taż „Wiersze dla dzieci (grzecznych i niegrzecznych)”, Wydawnictwo Muza, Warszawa 2014.