Treść strony - 13 Sówki
Jesienne strategie zwierząt
W tym tygodniu każda Sówka:
- wie, w jaki sposób wybrane leśne zwierzęta przygotowują się do zimy,
- potrafi przyporządkować ilustracje zimowych mieszkań zwierząt do odpowiednich zwierząt;
- potrafi podzielić na sylaby nazwy zwierząt i ich zimowych domów;
- wylicza nazwy zwierząt, które zasypiają na zimę;
- wymienia sposoby pomagania zwierzętom w zimie;
- rozpoznaje odgłosy zwierząt;
- potrafi odróżnić sformułowanie prawdziwe od fałszywego;
- tworzy zbiory elementów o takich samych cechach;
- wskazuje zbiór o większej i mniejszej liczbie elementów;
- liczy na konkretach, posługuje się liczebnikami głównymi i porządkowymi w zakresie 10;
- układa proste działania matematyczne,
- tworzy rytmy i rymy;
- porównuje cechy jakościowe, wskazuje podobieństwa i różnice;
- wyodrębnia i przelicza wyrazy w zdaniu oraz sylaby w wyrazach;
- interesuje się czytaniem, zna litery „i”, „I”;
- czyta krótkie teksty wyrazowo-obrazkowe, dobiera podpis do obrazka;
- tworzy liczbę mnogą wyrazów podczas zabawy;
- kreśli kształty znanych liter;
- gra na instrumentach muzycznych;
- wykonuje prace plastyczne łączonymi technikami;
- śpiewa, ilustruje ruchem treść piosenki;
- uważnie słucha utworów literackich;
- odpowiada na pytania odnoszące się do ich treści.
Godziny dostępności:
Anna Cybulska: wtorek: 12.00-13.00
Beata Rakowska: środa 11.00-12.00
ZRÓB TO SAM
W tym tygodniu zapraszam do wykonania pracy plastycznej ,,Jeżyk”.
Zaproście rodziców i rodzeństwo do wspólnej zabawy plastycznej.
Powodzenia