Treść strony - 13 Sówki
"W karnawale wszędzie bale".
Każda Sówka:
-
zna tradycje związane z obchodami karnawału w Polsce ;
-
porównuje karnawał w Polsce z karnawałem w Rio
-
poznaje karnawałową muzykę w rytmie samby
-
zna pojęcia: karnawał, zapusty, kulig, barwny korowód;
-
rozpoznaje rodzaje tempa (wolno, szybciej, bardzo szybko);
-
poznaje instrumenty i dźwięki, które wydają
-
odtwarza obrazek z pamięci;
-
doskonali wymowę poprzez ćwiczenia ortofoniczne;
-
zna właściwości powietrza podczas zabaw z piórkiem;
-
zna znaczenie powiedzenia „Nie szata zdobi człowieka”
-
interesuje się czytaniem, zna litery „b”, „B”;
-
dzieli słowa na sylaby, wskazuje głoski w słowach o prostej; budowie fonetycznej, układa schematy sylabowe i głoskowe słów;
-
wykonuje swobodne improwizacje ruchowe do różnych utworów;
-
potrafi zbudować krótką, poprawną logicznie i gramatycznie odpowiedź na pytanie;
-
odczytuje i kontynuuje rytm;
-
tworzy zbiory o wskazanej liczbie elementów;
-
porównuje liczebności zbiorów odejmuje z wykorzystaniem liczmanów;
-
porządkuje liczby w kolejności rosnącej i malejącej;
-
utrwala i rozpoznaje poznane cyfry;
-
na i stosuje znaki „–”, „+”;
-
koduje i dekoduje informacje w formie symbolicznego zapisu;
-
jest kreatywny tworząc prace plastyczne-wykonuje maskę karnawałową i wachlarz;
ZRÓB TO SAM