Treść strony - 12 Żabki
"Na tropach wiosny"
Godziny dostępności: Anna Nowicka 10.,11.03.2025r. w godz. 6:30-7:00
Angelika Tkacz 11.,12.03.2025r. w godz. 7:30-8:00
10.03.2025r. - Pizza z okazji Dnia Dziewczynki
14.03.2025r. - Dzień matematyki
ŻABKI:
-
swobodnie wypowiada się na temat zjawisk związanych ze zmianą pór roku: zima i wiosna
-
zna budowę drzewa
-
rozwiązuje zagadki dotyczące składników pogody, nazywa poszczególne składniki pogody
-
wyjaśnia znaczenie przysłowia „w marcu jak w garncu”
-
rozumie powiedzenie „ubrać się na cebulę”
-
dostosowuje strój do pogody
-
wymienia nazwy: dni tygodnia, miesiące, pory roku
-
obserwuje pogodę, wyniki obserwacji zapisuje za pomocą symboli
-
wie, kto potrzebuje znajomości aktualnej prognozy pogody: pilot, rybak, turysta
-
posługuje się pojęciami dotyczącymi następstwa czasu: rano, w południe, po południu
-
nazywa narzędzia ogrodnicze
-
dokonuje analizy i syntezy sylabowej wyrazów
-
wie, co jest potrzebne roślinie do rozwoju i życia
-
interesuje się czytaniem, zna litery „c”, „C”
-
układa historyjkę obrazkową
-
przelicza i porównuje liczebność zbiorów, używając symboli matematycznych: >,<,=
-
tworzy kompozycje geometryczne
-
rozpoznaje i nazywa wybrane wiosenne kwiaty
-
posługuje się liczebnikami porządkowymi
-
uczestniczy w zabawach badawczych
-
rozwiązuje zadania typu: „o ile więcej?”, „o ile mniej?”
-
wskazuje różnice pomiędzy obrazkami
-
rozpoznaje i nazywa wybrane zwierzęta
-
zna, wybrane ptaki, które wracają do Polski na wiosnę
-
słucha opowiadanie o odpowiada na pytania do tekstu
- uczestniczą w zabawach matematycznych
Zrób to sam:
Miłej pracy :)